MARKA KİMLİĞİ
Markanın kurumsal olarak kendine ait tüm özellikleridir. Bunlar antetli kağıt tasarımından kurumsal renklerine, ofis çalışanlarının giydiği takım elbiselerinden, müşteri ile ilk karşılaşmasında ki samimi bir merhabaya kadar uzanan markanın kendini tanımladığı ve kendini konumlandırmak istediği kurumsal özelliklerin tümüdür.
MARKA İMAJI
Markanın müşteriler tarafından nasıl görünmesi gerektiğini marka tarafından değerlendirildiği kavramdır. Bu kavramda imaj markanın sweot analizine dayanır. Fırsatlarını, güçlü- zayıf yönlerini iyi belirleyen marka imajını nasıl değiştireceğini veya nasıl bir kurumsal imaja sahip olacağını seçerek hedef kitlesine uygun stratejiler geliştirir.
MARKA SADAKATİ
Markanın kendine bağlı müşterileridir. Bu müşteriler sadece bu markayı istikrarlı olarak ürünlerini satın almakla kalmaz aynı zamanda bu markanın savunucu gibi olurlar. Reklam ajanslarının markalar için en çok emek harcadığı alanlardan birisi budur. Markaya bağlı müşteriler yaratmaya çalışırlar.